FAQ: Bestellen en Verzenden

Heb je vragen over bestellen en verzenden? Lees onze FAQ voor gedetailleerde informatie over bestel- en verzendopties, levertijden. Krijg alle antwoorden die je nodig hebt voor een soepele en probleemloze bestel- en winkelervaring.

Inklapbare content

Wat is het verschil tussen pakketten/leveringen van '1 maand', '3 maanden', '6 maanden' en '12 maanden'?

- Levering voor 1 maand: bestel één verpakking met 30 capsules.
- Levering voor 3 maanden: bestel drie verpakkingen met in totaal 90 capsules.
- Levering voor 6 maanden: bestel zes verpakkingen met in totaal 180 capsules.
- Levering voor 12 maanden: bestel twelve verpakkingen met in totaal 360 capsules.

Elke verpakking bevat 30 capsules, met een dagelijkse dosering van één capsule.

We raden ten zeerste de 6-maanden levering aan, omdat uit klinische onderzoeken blijkt dat het minstens 180 dagen duurt voordat er een significante vermindering van haaruitval optreedt en nieuwe haargroei wordt geactiveerd.

Kan een bestelling geannuleerd of gewijzigd worden?

Wil je een bestelling wijzigen?
Je kunt jouw bestelling wijzigen totdat deze door ons uitvoeringsteam is opgehaald en een trackingnummer is toegewezen. Na verwerking ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending (anders dan de e-mail met de orderbevestiging). Na dit punt zijn wijzigingen niet meer mogelijk.

Wil je een bestelling annuleren?
Helaas kunnen bestellingen na verzending niet meer worden geannuleerd. Je kunt de producten echter in hun originele, verkoopbare staat retourneren voor een volledige terugbetaling. Raadpleeg de sectie "Hoe kan ik een bestelling retourneren?" Veelgestelde vragen in de sectie "Bestellingen en Levering" of raadpleeg ons leverings- en retourbeleid voor meer informatie.

Een fout gemaakt?
Als er een fout is opgetreden bij jouw bestelling, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice. We doen er alles aan om eventuele problemen snel op te lossen, zodat je zorgeloos van jouw producten kunt genieten.

Zijn er invoerrechten voor niet-EU-landen?

Voor bestellingen die naar niet-EU-landen worden verzonden, kunnen extra invoertoeslagen van toepassing zijn, zoals invoerrechten en invoerbelastingen, die bij levering worden geïnd. Deze kosten zijn doorgaans gebaseerd op de prijs, het gewicht, de afmetingen, het land van herkomst en lokale belastingen van het artikel.

Houd er rekening mee dat koeriers administratiekosten in rekening kunnen brengen voor het verwerken van pakketten en het assisteren bij de douane-inklaring. Hoewel TRIX Basic BV de verzendkosten voor haar rekening neemt, worden eventuele extra kosten tijdens het transport niet door het bedrijf gedekt.

TRIX Basic-producten worden in Nederland gemaakt en profiteren van specifieke EU-handelsovereenkomsten, waardoor bestellingen voor bepaalde landen worden vrijgesteld van invoerrechten.

Voor inwoners van het Verenigd Koninkrijk zijn aankopen boven de drempel van £ 135 vrijgesteld van invoerrechten voor in Nederland geproduceerde artikelen. Klanten kunnen echter nog steeds onderworpen zijn aan verbruiksvergoedingen (binnenlandse BTW) en administratiekosten.

Wanneer worden bestellingen verzonden?

Typische ophaaltijd bij TRIX Basic-magazijn (Midden-Europese standaardtijd)

EU en internationaal:
15.00 uur tot 16.00 uur van maandag tot vrijdag.

DHL Express:
14.00 uur tot 16.00 uur van maandag tot vrijdag.

Hoe een bestelling volgen?

Zodra je pakket is verzonden, wordt er een verzendbevestiging per e-mail naar jouw verzonden met een trackinglink waartoe je toegang kunt krijgen om informatie te krijgen over hoe de levering vordert. Op de trackingpagina kun je op de knop met de naam van jouw koerier onder het logo 'Pakketstatus' klikken om meer informatie te ontvangen over de locatie van je pakket.

Kan de betaalmethode niet verwerken?

Betalingsproblemen kunnen de volgende redenen hebben:

1. De kaart is niet geschikt voor online aankopen.
2. De kaart is beperkt tot internationale aankopen.
3. De kaart is verlopen.
4. Onvoldoende saldo op de rekening.
5. Nieuwe beveiligingsprotocollen voor online aankopen.

Om deze problemen op te lossen, kun je jouw onlinebankierservice gebruiken. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de klantenservice van jouw bank om er zeker van te zijn dat jouw kaart geldig is en voor dit soort transacties kan worden gebruikt. Als het probleem aan onze kant ligt, neem dan contact op met de klantenservice voor hulp.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

TRIX Basic accepteert de volgende betaalmethoden:

- American Express
- Mastercard
- Visum
- PayPal
- Apple Pay
- Google Betalen
- PayPal
- iDeal
- Bancontact

Heb je een andere betaalmethode?
Als je een betalingsmethode hebt die hierboven niet wordt vermeld, neem dan contact op met de klantenservice voor hulp.

Hoe kan ik het verzendadres wijzigen nadat een bestelling is geplaatst?

Zodra een bestelling is voltooid, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.

Ik heb het pakket niet binnen de aangegeven levertijd ontvangen. En nu?

Hoewel we streven naar een snelle levering, vragen we je begrip voor hebben dat de levertijden kunnen worden beïnvloed door lokale factoren, zoals vertragingen bij de douaneverwerking, zware weersomstandigheden en andere onvoorziene omstandigheden.

Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door deze vertragingen. Hoewel je van harte welkom bent om contact met ons op te nemen over uw verzendstatus, moet je er rekening mee houden dat sommige vertragingen buiten onze controle kunnen liggen. Je kunt er zeker van zijn dat wij er alles aan zullen doen om je op alle mogelijke manieren te helpen.

Kan de bezorgmethode worden gewijzigd?

Helaas kan de verzendmethode, zodra deze is geselecteerd, niet meer worden gewijzigd. Onze technici bij TRIX Basic werken er actief aan om deze functie te introduceren, waardoor klanten de flexibiliteit krijgen om de door hen gekozen bezorgmethoden aan te passen aan hun gemak.